Daytona 675 R

Nový triple motor se nechá vytáčet až k 14 400 ot/min. Nová geometrie rámu umožňuje ostrou manipulaci a důvěryhodnou zpětnou vazbu. Brzdy Brembo a quickshifter dělá z Daytony 675 R plnokrevný motocykl.

Crystal White / Phantom Black

MATT PHANTOM BLACK

Daytona 675R není kompromis. Plně nastavitelné odpružení, včetně nastavitelné kyvné vidlice. Brembo brzdy mají mimořádnou brzdnou sílu. Motor je osazen titanovými ventily má větší vrtání a kratší zdvih.

Motor

Tříválcový motor pro Daytonu je zcela nový. Blok válců je nyní pevný hliníkový s keramickým povlakem, takže celá jednotka je neodmyslitelně odolnější. To nám umožnilo zvýšit otáčky motoru, které vám dodají více energie. Nový motor nyní pracuje s oddělenými vstřikovači na válec, které jsou kompaktní a poskytují přesnější dávkování paliva do spalovacího prostoru. Revidovaná mapování pomohla zvýšit točivý moment v celém rozsahu otáček, ale i tak je Daytona šetrnější k ovzduší a má nižší spotřebu paliva. Silnější motor při vyšších otáčkách požadoval nejvyšší specifikace na ventily a proto jsme pro novou Daytonu 675 vybrali titanové ventily.

Centralizace váhy

Díky zcela novému rámu a tlumiči výfuku, který je umístěn pod motorem, došlo k optimálnímu rozložení težiště.

Quickshifter

Získejte skutečnou závodní atmosféru řazení rychlostních stupňů bez spojky a bez toho, aniž by jste museli ubrat plyn. (K dispozici jako příslušenství i na standardním modelu).

Odpružení Öhlins

Daytona 675 R je osazena tlumiči Öhlins. Zadní TTX a přední NIX30 nabízejí širokou škálu nastavení. Podvozek Daytony 675 R lze nastavit na okruh aby vyhovoval nejpřísnějším nárokům, ale i na běžné ježdění pro radost po silnicích.

Detaily

High-tech uhlíková vlákna v kokpitu - lehké a pevné. Karbonový blatníček na zadní kyvné vidlici vypadá fantasticky a zadržuje nečistoty. Daytonu 675 R okamžitě rozpoznáte díky jejímu červenému podsedlovému rámu a červeným proužkům na kolech.

0
0
0
0
0
0
0
0
0

Daytona 675 R Specifikace

Motor a Převodovka
TypVodou chlazený, 12V, DOHC, 3-válec  
Obsah675 ccm  
Vrtání / Zdvih76.0 x 49.6mm  
Palivový systémVícebodové sekvenční vstřikování s náporovým sáním  
Výfukový systém3 do 1  
Sekundární převodO-ring řetěz  
SpojkaVícelamelová v olejové lázni  
Převodovkašestirychlostní - krátce odstupňovaná  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
RámSlitina hliníku, dvoupáteřový, zadní část odlévaná vysokotlakým litím  
Kyvná vidliceoboustranná hliníková, měnitelná geometrie  
Přední koloLehká slitina 5 paprsků 17 x 3.5in  
Zadní koloLehká slitina 5 paprsků 17 x 5.5in  
Přední pneu120/70 ZR 17  
Zadní pneu180/55 ZR 17  
Přední odpruženíÖhlins NIX30, USD stavitelné předpětí, odskoky, útlumy, zdvih 120mm  
Zadní odpruženíÖhlins TTX36, stavitelné předpětí, odskoky, útlumy, zdvih 133mm  
Přední brzdyDva plovoucí kotouče 310mm, čtyřpístkové radiální monoblokové brzdiče Brembo (možnost ABS)  
Zadní brzdaKotouč 220mm, brzdič Brembo (možnost ABS)  
Přístrojová deska / FunkceLCD - digitální tachometr, hodiny, laptimer, trip computer, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, ovládání ABS (je-li vybaveno), analogový otáčkoměr  
Rozměry
Šířka695mm (27.3in)  
Výška1112mm (43.7in)  
Výška sedla830mm (32.3in)  
Rozvor1375mm (54.1in)  
Úhel řízení22.9 stupňů/87.2mm  
Hmotnost184kg  
Objem nádrže17.4 litrů  
Výkon
Maximální výkon128PS / 126bhp / 94kW @ 12500rpm  
Maximální kroutící moment74Nm / 55ft.lbs @ 11900rpm  
Spotřeba a servisní interval5.4 L/100 km  
Cena
CZKO aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera