Nový triple motor se nechá vytáčet až k 14 400 ot/min. Nová geometrie rámu umožňuje ostrou manipulaci a důvěryhodnou zpětnou vazbu. Brzdy Brembo a quickshifter dělá z Daytony 675 R plnokrevný motocykl.
Daytona 675R není kompromis. Plně nastavitelné odpružení, včetně nastavitelné kyvné vidlice. Brembo brzdy mají mimořádnou brzdnou sílu. Motor je osazen titanovými ventily má větší vrtání a kratší zdvih.
Tříválcový motor pro Daytonu je zcela nový. Blok válců je nyní pevný hliníkový s keramickým povlakem, takže celá jednotka je neodmyslitelně odolnější. To nám umožnilo zvýšit otáčky motoru, které vám dodají více energie. Nový motor nyní pracuje s oddělenými vstřikovači na válec, které jsou kompaktní a poskytují přesnější dávkování paliva do spalovacího prostoru. Revidovaná mapování pomohla zvýšit točivý moment v celém rozsahu otáček, ale i tak je Daytona šetrnější k ovzduší a má nižší spotřebu paliva. Silnější motor při vyšších otáčkách požadoval nejvyšší specifikace na ventily a proto jsme pro novou Daytonu 675 vybrali titanové ventily.
Díky zcela novému rámu a tlumiči výfuku, který je umístěn pod motorem, došlo k optimálnímu rozložení težiště.
Získejte skutečnou závodní atmosféru řazení rychlostních stupňů bez spojky a bez toho, aniž by jste museli ubrat plyn. (K dispozici jako příslušenství i na standardním modelu).
Daytona 675 R je osazena tlumiči Öhlins. Zadní TTX a přední NIX30 nabízejí širokou škálu nastavení. Podvozek Daytony 675 R lze nastavit na okruh aby vyhovoval nejpřísnějším nárokům, ale i na běžné ježdění pro radost po silnicích.
High-tech uhlíková vlákna v kokpitu - lehké a pevné. Karbonový blatníček na zadní kyvné vidlici vypadá fantasticky a zadržuje nečistoty. Daytonu 675 R okamžitě rozpoznáte díky jejímu červenému podsedlovému rámu a červeným proužkům na kolech.